Mail is taking up too much storage on MacBook! How do I save more storage?
I have several email accounts that are linked to my Mail App on my MacBook Pro.
This has been on there for several years, and it's taking up a significant space on my hard drive.
I've found the MAIL file and have backed this up. How can I reduce the size of this folder on my hard drive? Is there a way of deleting the folders on there or must I delete the emails on the Mail App.
Also, if I delete the emails from places like Gmail and Hotmail on my Mail App, does this delete them permanently, or are they still accessible if I access them through safari?
Also, any advice on how to stop this from happening in the future?
Many thanks in advance!
Então, o suporte técnico neste caso pode ajudar, mas percebo que na maioria dos meus problemas tive que culpar meu próprio conhecimento sobre produtos Apple e como eles funcionam. Da última vez, usei https://setapp.com/how-to/how-to-recover-deleted-text-messages-on-iphone porque apaguei as mensagens necessárias que meu revendedor me deu. Você também pode usá-lo. Quanto ao iniciador do tópico, há muita ajuda por e-mail para Mac.
Eu nunca estive em bons termos com produtos da Apple. Até mesmo meu iPhone não funciona bem. Então, eu gostaria de poder ajudar você. Mas eu não consigo nem recuperar mensagens de texto deletadas, tão bobo que sou.
Com mais de 2,5 milhões de avaliações, podemos fornecer os detalhes específicos que ajudam você a tomar uma decisão de compra de software informada para o seu negócio. Encontrar o produto certo é importante, deixe-nos ajudar.
ou continuar com
LinkedIn
Google
Google (Negócios)
Endereços do Gmail.com não permitidos. Um domínio empresarial usando o Google é permitido.