I entered 179 expenses into their questionnaire and the expenses did not show up as a depreciation on my schedule C nor as a 179 expense on my Depreciation and Amortization form. The expense just disappeared from their accounting. Also, old capitalized depreciation items appear as a newly capitalized item in the wrong places on the IRS forms. I contacted their help line and explained in great detail exactly what the problems were to four different people and no one had a clue how depreciation was to be handled on their software. The questions they ask are good, but where they put the information is anyone's guess. Spent 8 hours dealing with them and wasting my time.
Estou muito emocionada por este ato de bondade mostrado a nós por você e sua equipe. Não me arrependo de qualquer compromisso financeiro que fiz para consertar meu crédito com a XAP. A razão pela qual tivemos problemas com nosso crédito é porque fiquei acamada devido a uma doença por 8 anos e meu marido estava fazendo o melhor para lidar com tudo -- ainda doente, mas fazendo progressos... Mas minha alegria é que você conseguiu consertar nosso crédito perfeitamente sem nenhum problema e isso sozinho me deu uma nova esperança. Obrigada novamente pela sua ajuda.
Com mais de 2,5 milhões de avaliações, podemos fornecer os detalhes específicos que ajudam você a tomar uma decisão de compra de software informada para o seu negócio. Encontrar o produto certo é importante, deixe-nos ajudar.
ou continuar com
LinkedIn
Google
Google (Negócios)
Endereços do Gmail.com não permitidos. Um domínio empresarial usando o Google é permitido.