Best Software for 2025 is now live!

Anyone found any good from Credit Karma software.

I entered 179 expenses into their questionnaire and the expenses did not show up as a depreciation on my schedule C nor as a 179 expense on my Depreciation and Amortization form. The expense just disappeared from their accounting. Also, old capitalized depreciation items appear as a newly capitalized item in the wrong places on the IRS forms. I contacted their help line and explained in great detail exactly what the problems were to four different people and no one had a clue how depreciation was to be handled on their software. The questions they ask are good, but where they put the information is anyone's guess. Spent 8 hours dealing with them and wasting my time.
1 commentaire
On dirait que vous n'êtes pas connecté.
Les utilisateurs doivent être connectés pour répondre aux questions
Se connecter
Melodie V.
MV
Sales Manager at KIRCHHOFF Automotive
0
Je suis très submergé par cet acte de gentillesse montré par vous et votre équipe. Je ne regrette aucun engagement financier que j'ai pris pour faire réparer mon crédit par XAP. La raison pour laquelle nous avons eu des problèmes avec notre crédit est que j'étais alité en raison d'une maladie pendant 8 ans et que mon mari faisait de son mieux pour tout jongler -- toujours malade mais faisant des progrès... Mais ma joie est que vous ayez pu réparer notre crédit parfaitement sans aucun problème et cela seul m'a donné un nouvel espoir. Merci encore pour votre aide.
On dirait que vous n'êtes pas connecté.
Les utilisateurs doivent être connectés pour écrire des commentaires
Se connecter
Répondre