Philip H.
PH
SAS Consultant / Trainer / Owner, Holland Numerics Limited, Author of 11 x SAS Books + 9 x SAS Apps + Online SAS Course

I've said I'd like to review a product on G2, but then realised it is not what I wanted to review. How do I remove it from my review list?

I've said I'd like to review a product on G2, but then realised it is not what I wanted to review. How do I remove it from my review list? I saw Proliant on the product list and assumed it was HP Proliant hardware, but it is actually Proliant software. I can't see any way to indicate that I've changed my mind and it is not what I signed up for. Help!
2 commentaires
On dirait que vous n'êtes pas connecté.
Les utilisateurs doivent être connectés pour répondre aux questions
Se connecter
Philip H.
PH
SAS Consultant / Trainer / Owner, Holland Numerics Limited, Author of 11 x SAS Books + 9 x SAS Apps + Online SAS Course
0
Salut Jase, Malheureusement, Proliant n'est pas répertorié dans ma liste de logiciels que j'utilise, mais dans Mes Récompenses, où il attend ma critique, donc tes instructions n'ont eu aucun effet.
Les utilisateurs doivent être connectés pour écrire des commentaires
Se connecter
Répondre
Jase M.
JM
Product Manager leveraging collaborative design thinking leadership for a bold beautiful creative future.
0
Salut, Philip ! Si vous vous connectez à G2 et survolez votre image de profil en haut à droite, il y a un menu déroulant qui inclut "Logiciels que j'utilise". Vous pouvez supprimer le produit que vous avez sélectionné par erreur là-bas. Ou utilisez ce lien lorsque vous êtes connecté pour faire de même. https://www.g2.com/users/~/stack
Les utilisateurs doivent être connectés pour écrire des commentaires
Se connecter
Répondre