CEO & Business Development Director at OH Dynamic Solutions
It could be nice If somebody can share with me how they manage the priority of a task.
For example:
Priority: High, medium, low for me is not enough. Sometimes a scale of 5 levels could be more helpful and also could be related to the status of the task.
Stautus: No progress , in progress, completed. I would like to include 5 levels,and also relate how many hours are expected to complete the task. And during the progress compare how many real hours are really need to finish the task.
This will help me to assign better the hours and priorities to every single task, and also to forecast the cost of hours needed to achieve a task.
Los usuarios deben estar conectados para escribir comentarios
Iniciar Sesión
Responder
¿Ya tienes Freedcamp?
Acerca de Freedcamp
La experiencia en línea más amigable para el usuario para gestionar cualquier tipo de proyecto. Contiene uno de los conjuntos de características más completos del mercado, permitiéndote instalar solo
Con más de 2.5 millones de reseñas, podemos proporcionar los detalles específicos que te ayudarán a tomar una decisión informada al comprar software para tu negocio. Encontrar el producto adecuado es importante, déjanos ayudarte.
o continuar con
LinkedIn
Google
Google (Empresarial)
Las direcciones de Gmail.com no están permitidas. Se permite un dominio empresarial que utilice Google.