I'd like to set up a separate module/support cases and portal to use as a ticketing center for an internal helpdesk for my IT Department.

I'd like to set up a separate module/support cases and portal to use as a ticketing center for an internal helpdesk for my IT Department. How would I go about setting that up? And can I customize it to make it look like a nice webpage or interface when users want to check the status if their tickets? I'd like users to be able to submit requests via email or a portal, or through the ERP. But I want them to receive email updates when their ticket has been updated/changed/closed, etc. Basically, I want it to be used like any other ticketing software out there. Has anyone else done this? How did you do it and what are your thoughts? Thanks in advance!
1 Kommentar
Sieht aus, als wären Sie nicht angemeldet.
Benutzer müssen angemeldet sein, um Fragen zu beantworten
Anmelden
Kim P.
KP
Sr Project Mgr, Existing Customer Marketing/Acumatica, Passion for Customer Success Storytelling and Channel Marketing
0
Hallo James - Vielen Dank, dass Sie die Frage hier auf G2 gestellt haben! Wir lieben Kunden, die sich mit ihrer Lösung beschäftigen und Feedback zum Produkt sowie Ideen für Verbesserungsbereiche geben! Ein entsprechender Link unten wird für Sie SEHR nützlich sein, um diese Frage zu stellen, da wir jetzt einen Ort haben, an den Sie gehen können! 😊 • Produktideen und Feedback für Acumatica, technische Fragen, Acumatica User Groups: https://community.acumatica.com/ Wenn Sie auf weitere Schwierigkeiten stoßen, helfe ich Ihnen gerne weiter. Fühlen Sie sich frei, mich unter kim.plank@acumatica.com zu kontaktieren. Ich wünsche Ihnen eine gute Woche!
Sieht aus, als wären Sie nicht angemeldet.
Benutzer müssen angemeldet sein, um Kommentare zu schreiben
Anmelden
Antworten