Best Software for 2025 is now live!

Pricing is out of date?

Goodsync appear to have discontinued the sale of perpetual licenses for their Personal product, replacing it with a multi-machine annual payment. As an owner of several existing licences, looking to purchase a licence for another machine, I find this intensely annoying - the whole point of Goodsync was my data, stored on my devices, using software that I owned. The best I have been offered was a $200USD Enterprise Workstation licence. Having already used Crashplan Home, and Cloudberry Backup (and annoyed at their expectation of ongoing annual payments) I though I had found my solution. Looks like I will have to keep looking.
2 Kommentare
Sieht aus, als wären Sie nicht angemeldet.
Benutzer müssen angemeldet sein, um Fragen zu beantworten
Anmelden
JG
Am meisten gewählt
0
Ich weiß, die neue Abonnementpolitik ärgert mich auch, aber es gibt viele Optionen, die Goodsync ähneln und eine gute Lizenzpolitik haben, wie Syncback Pro, Allwaysync und Gs Richcopy 360.
Benutzer müssen angemeldet sein, um Kommentare zu schreiben
Anmelden
Antworten
Milene G.
MG
0
Ich habe vor einigen Jahren V9 für Mac gekauft und jetzt kann ich es nicht mehr verwenden, also habe ich 30 Dollar verloren. Sie sollten mir erlauben, die Version herunterzuladen, die ich vollständig bezahlt habe. Jetzt habe ich keine Software.
Benutzer müssen angemeldet sein, um Kommentare zu schreiben
Anmelden
Antworten